середа, 1 квітня 2020 р.


ДО УВАГИ ДЕВ`ЯТИКЛАСНИКІВ!

У зошиті з української мови записуємо:

Шістнадцяте березня
Карантинна робота
Повторення про складні речення з різними видами зв`язку
1.Перегляд відео в ютубі ,у групі «Поздимире мій,колиско моя»
2.З будь – якої вправи підручника з української мови виписати
 5 речень з різними видами зв`язку.

Вісімнадцяте березня
Карантинна робота

Бо, хочу, не,давно,ти, дуже,зустрічались, бачити,що, усміхаєшся.

 Завдання:
1.Із поданих слів скласти та записати речення, не змінюючи закінчень.
2.Визначіть його вид.
3.Виконайте синтаксичний розбір даного речення (користуйтеся схемою у підручнику).
4.Зверху над словом записуємо,до якої частини мови належить.(повторення частин мови,розділ «Морфологія»)
5.Випишіть із речення слова,у яких є більше звуків,ніж букв і навпаки – більше букв,ніж звуків.Вкажіть кількість (повторення розділу «Фонетика»).
6.Написати у моєму повідомленні на facebook речення,яке ви склали.
7.Можна всю роботу за 19.03.2020 р. виконати у формі документа, завантажити у повідомлення документ. Дальше продовжувати так виконувати усі завдання.
Дев`ятнадцяте березня
Карантинна робота

Завдання:
Визначіть вид кожного речення
(відповідь для мене має бути такою: наприклад
А- складне безсполучникове і т.д.


А.ХАЙ  НЕ  СТАРЯТЬ  ВАС  РОКИ , ДОРОГІ  МОЇ  БАТЬКИ.
Б. СОНЦЕ  І  ПОВІТРЯ  ЛОСКОТАЛИ ЩОКИ, КУЙОВДИЛИ  І ГРІЛИ 
     КУЧЕРІ  ЇЇ ВОЛОССЯ.
В. УСМІХАЮЧИСЬ, ПЕТРИК  БІГ  ВУЛИЦЕЮ, ВЗДОВЖ  ТРОТУАРУ.
Г. ГРІМ  ЗАТИХ – ВИГЛЯНУЛО  СОНЦЕ.


Двадцять третє березня
Карантинна робота

УМР(урок мовленнєвого розвитку) Тези прочитаних публіцистичної
 чи науково – пізнавальних статей
(опрацювати тему у підручнику,вибрати самостійно відповідну статтю і записати не менше 5-7 тез)

ПІДКАЗКА
Тези — це коротко, точно, послідовно сформульовані ідеї, думки, положення доповіді, повідомлення, статті тощо. Тези складають основу тексту.
Формулювання кожної тези починається з нового рядка, кожна теза має самостійну думку, висловлену в одному або кількох реченнях. Тези суттєво відрізняються від плану, оскільки виділяють кожну думку, підтверджуються фактами і прикладами. Вони використовуються для запам’ятовування певної інформації. Здебільшого мають форму речень на зразок: Реформи шкільної освіти. Ігрова форма уроку. Підручник як художній твір. Можливості вибору домашнього завдання.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=l-yTPLuguc0

Двадцять п`яте березня
Карантинна робота

Самостійна робота .Запишіть текст, виправивши помилки
Наш клас самий дружній у школі.  Хлопці добре відносяться до дівчат. Більша половина класу приймає участь в різних  міроприємствах,  а також  в олімпіадах  по всім предметам. Я не виключення. Мій любимий предмет – геометрія. Не дивлячись на те, що ми вивчаємо її перший рік, я вже в жовтні місяці побідив в шкільній олімпіаді. Розв’язавши найбільш складнішу задачу, вчитель похвалив мене.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=BLtFzON2mKo

Двадцять шосте березня
Карантинна робота.

Виконайте впр.4 стор.114 (а.в)
УСНО -Культура слова (стор.115)
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9Fty9eufynk

 Тридцяте березня

Карантинна робота
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=4PwMDo_yUVQ&t=151s

Визначте вид речення


Перше квітня
Карантинна робота



Друге квітня 
Карантинна робота  
Повторити розділові знаки у складному реченні(записати приклад на кожне правило)
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9Jji4QIOoeM

Немає коментарів:

Дописати коментар