ДО УВАГИ ДЕВ`ЯТИКЛАСНИКІВ!
У зошиті з української мови записуємо:
Шістнадцяте березня
Карантинна робота
Повторення про складні речення з різними видами зв`язку
1.Перегляд відео в ютубі ,у групі «Поздимире мій,колиско моя»
2.З будь – якої вправи підручника з української мови виписати
5 речень з різними видами зв`язку.
Вісімнадцяте березня
Карантинна робота
Бо, хочу, не,давно,ти, дуже,зустрічались, бачити,що, усміхаєшся.
Завдання:
1.Із поданих слів скласти та записати речення, не змінюючи закінчень.
2.Визначіть його вид.
3.Виконайте синтаксичний розбір даного речення (користуйтеся схемою у
підручнику).
4.Зверху над словом записуємо,до якої частини мови належить.(повторення
частин мови,розділ «Морфологія»)
5.Випишіть із речення слова,у яких є більше звуків,ніж букв і навпаки –
більше букв,ніж звуків.Вкажіть кількість (повторення розділу «Фонетика»).
6.Написати у моєму повідомленні на facebook речення,яке ви склали.
7.Можна всю роботу за 19.03.2020 р. виконати у формі
документа, завантажити у повідомлення документ. Дальше продовжувати так
виконувати усі завдання.
Дев`ятнадцяте березня
Карантинна робота
Завдання:
Визначіть вид кожного
речення
(відповідь для мене має бути такою: наприклад
А- складне безсполучникове і т.д.
А.ХАЙ НЕ СТАРЯТЬ
ВАС РОКИ , ДОРОГІ МОЇ
БАТЬКИ.
Б. СОНЦЕ І ПОВІТРЯ
ЛОСКОТАЛИ ЩОКИ, КУЙОВДИЛИ І
ГРІЛИ
КУЧЕРІ ЇЇ ВОЛОССЯ.
В. УСМІХАЮЧИСЬ, ПЕТРИК БІГ ВУЛИЦЕЮ, ВЗДОВЖ ТРОТУАРУ.
Г. ГРІМ ЗАТИХ – ВИГЛЯНУЛО СОНЦЕ.
Двадцять третє березня
Карантинна робота
УМР(урок мовленнєвого розвитку) Тези прочитаних
публіцистичної
чи науково
– пізнавальних статей
(опрацювати тему у підручнику,вибрати самостійно
відповідну статтю і записати не менше 5-7 тез)
ПІДКАЗКА
Тези — це
коротко, точно, послідовно сформульовані ідеї, думки, положення доповіді,
повідомлення, статті тощо. Тези
складають основу тексту.
Формулювання кожної тези починається з нового рядка, кожна теза
має самостійну думку, висловлену в одному або кількох реченнях. Тези суттєво
відрізняються від плану, оскільки виділяють кожну думку, підтверджуються
фактами і прикладами. Вони використовуються для запам’ятовування певної
інформації. Здебільшого мають форму речень на зразок: Реформи шкільної освіти. Ігрова форма уроку.
Підручник як художній твір. Можливості вибору домашнього завдання.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=l-yTPLuguc0
Двадцять п`яте березня
Карантинна робота
Самостійна робота .Запишіть текст, виправивши помилки
Наш клас самий дружній у школі. Хлопці
добре відносяться до дівчат. Більша половина класу приймає участь в різних міроприємствах,
а також в олімпіадах по всім предметам. Я не виключення. Мій
любимий предмет – геометрія. Не дивлячись на те, що ми вивчаємо її перший рік,
я вже в жовтні місяці побідив в шкільній олімпіаді. Розв’язавши найбільш складнішу
задачу, вчитель похвалив мене.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=BLtFzON2mKo
Двадцять шосте березня
Карантинна робота.
Виконайте впр.4 стор.114 (а.в)
УСНО -Культура слова (стор.115)
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9Fty9eufynk
Тридцяте березня
Карантинна робота
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=4PwMDo_yUVQ&t=151s
Визначте вид речення
Перше квітня
Карантинна робота
Друге квітня
Карантинна робота
Повторити розділові знаки у складному
реченні(записати приклад на кожне правило)
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9Jji4QIOoeM
Немає коментарів:
Дописати коментар