ДО УВАГИ ВОСЬМИКЛАСНИКІВ!
У зошиті з української мови записуємо:
Шістнадцяте березня
Карантинна робота
Повторення про звертання,вставні слова,однорідні члени речення.
1.Повторити правила з підручника.
У будь – якій вправі підручника з української мови позначити
(простим олівцем)по 2 речення(всього-6)
1.Перегляд відео в ютубі ,у групі «Поздимире мій,колиско моя»
Вісімнадцяте березня
Карантинна робота
Самостійна робота
Можна всю роботу за
18.03.2020 р. виконати у формі документа, завантажити мені у повідомлення або на електр.адр. Дальше продовжувати так
виконувати усі письмові завдання.
1. Позначити речення з однорідними означеннями.
А Учора в дощ зайшов до мене Блок, блідий от
смутку, тихий од думок, близький до сліз (Л. Костенко).
Б Острів схожий на гігантський старезний
вітрильник (М. Слабошницький).
В Падав тихий лапатий сніг (О. Чорногуз).
Г його роги нагадували осінній низькорослий кущ
(Є. Гуцало).
2. Позначити речення, у якому є поширене
звертання (розділові знаки пропущено).
А Яка ти розкішна земле весело засіяв тебе хлібом
(М. Коцюбинскьий).
Б Ластівочко звідкіля ти прилетіла? (А.
Камінчук).
В О слово рідне орле скутий (Олександр Олесь).
Г Мамо зваріть супу! (Остап Вишня)
3. Позначити речення, що містить кілька рядів
однорідних членів.
А Булава здатна творити і добро, і зло, будувати
й руйнувати, зміцнювати злагоду й сіяти ворожнечу (А. Багнюк).
Б Не сполохай рідного слова, а захисти його, до
серця притули (І. Драч).
В Яка це добра і світла година, коли село їде на
Великдень до церкви! (Я. Гоян).
Г Колонний безсонний смерековий зал (Ліна
Костенко).
4. Позначити речення, у якому є вставне
словосполучення (розділові знаки пропущено).
А Якщо козаки бачили в морі турецьку галеру, їхні
чайки миттю шикувалися у формі півмісяця (М. Слабошпицький).
Б Кажуть сніг на полі — хліб у коморі (Народне
прислів’я).
В Даруйте на слові мені важко вас зрозуміти
(Панас Мирний).
Г Вирішили ми з паном, або виріше пан зі мною,
впіймала того клятого сома! (Остап Вишня)
5. Позначити речення, у якому є вставне речення.
А Читачі пам’ятають, як юнаки (серед них був і
Олесь Гончар) залишали аудиторії та бібліотеки, шикувалися в студентські
батальйони.
Б Батарея їх стояла десь, певно, зовсім близько
(Із часопису).
В Звісно, важливо порівнювати себе з іншими
людьми (Із часопису).
6. Установити відповідність між розділовими знаками, які слід поставити, і
реченнями з однорідними членами.1 | Двокрапка | А | І радість і смуток і срібний пере |
2 | Тире | дзвін огортають та й огортають | |
3 | Коми | мене своїм снуванням | |
Б | Неспокій бачив я скрізь у дубовій | ||
і вербовій корі у старих пеньках | |||
у дуплах (О. Довженко) | |||
В | Лози висип кручі ліс усе блищить | ||
і сяє на сонці (О. Довженко) |
(відповіді:1-а;2-в;3-а;4-в;5-а;
3-а;2-в;1-б;)
Двадцять третє березня
Карантинна робота
1.Перегляд відео ,яке виствлене у групі «Поздимире мій,колиско моя»
2.Самостійне опрацювання теми: Відокремлені другорядні члени
речення,розділові знаки .
3.Відповіді на запитання(письмово):
- які члени речення називаються відокремленими?
- які члени речення можуть відокремлюватися?
-які розділові знаки вживаємо при відокремленнях?
- яка роль відокремлених членів речення у мовленні?
Двадцять п`яте березня
Карантинна робота
Відокремлені означення
Завдання:
Перейти за посиланням
1.Опрацювати параграф підручника.
2.Записати по 1 прикладу речення на кожне правило
(вибрати із вправ підручника або іншої літератури)
Тридцяте березня
Карантинна робота
Відокремлені прикладки
Завдання:
1.Опрацювати параграф підручника.
2.Перейти за посиланням- цікаво
Перше квітня
Карантинна робота
УМР(урок мовленнєвого розвитку)
Інтерв`ю в публіцистичному стилі
Слово «інтерв’ю» іноземного походження.
-Як ви розумієте його значення? (Робота зі словником).
-Чи були ви колись учасником інтерв'ю?
Інтерв'ю —
призначена для поширення в пресі, по радіо і телебаченні.Це бесіда у формі запитань і відповідей з
якою-небудь особою.
Інтерв’ю — жанровий різновид діалогу. Основним принципом побудови
інтерв’ю є діалог.
Види інтерв’ю:
■ інформативні (головний предмет розмови — нові факти,
інтерес до особистості співрозмовника гранично ослаблений);
■ експертні (цінність — у точності формулювань, думка
авторитетної людини найважливіша);
■ проблемні (головний предмет обговорення — думки і їх
зіставлення);
■ інтерв’ю-«знайомства», портретні (предметом є особистість
співрозмовника).
Д/з.Опрацюйте матеріал підручника та
інші джерела.
Напишіть міні - інтерв’ю
(можна провести у родинному колі).
Або підготувати розповідь
про сучасні технології проведення
опитувань
Немає коментарів:
Дописати коментар