середа, 1 квітня 2020 р.


ДО УВАГИ  ВОСЬМИКЛАСНИКІВ!

У зошиті з української мови записуємо:

Шістнадцяте березня
Карантинна робота
Повторення про звертання,вставні слова,однорідні члени речення.
1.Повторити правила з підручника.
У будь – якій вправі підручника з української мови позначити
(простим олівцем)по 2 речення(всього-6)
1.Перегляд відео в ютубі ,у групі «Поздимире мій,колиско моя»


Вісімнадцяте березня
Карантинна робота

Самостійна робота
Можна всю роботу за 18.03.2020 р. виконати у формі документа, завантажити мені у повідомлення  або на електр.адр. Дальше продовжувати так виконувати усі письмові завдання.

Варіант 1
1. Позначити речення з однорідними означеннями.
А Учора в дощ зайшов до мене Блок, блідий от смутку, тихий од думок, близький до сліз (Л. Костенко).
Б Острів схожий на гігантський старезний вітрильник (М. Слабошницький).
В Падав тихий лапатий сніг (О. Чорногуз).
Г його роги нагадували осінній низькорослий кущ (Є. Гуцало).
2. Позначити речення, у якому є поширене звертання (розділові знаки пропущено).
А Яка ти розкішна земле весело засіяв тебе хлібом (М. Коцюбинскьий).
Б Ластівочко звідкіля ти прилетіла? (А. Камінчук).
В О слово рідне орле скутий (Олександр Олесь).
Г Мамо зваріть супу! (Остап Вишня)
3. Позначити речення, що містить кілька рядів однорідних членів.
А Булава здатна творити і добро, і зло, будувати й руйнувати, зміцнювати злагоду й сіяти ворожнечу (А. Багнюк).
Б Не сполохай рідного слова, а захисти його, до серця притули (І. Драч).
В Яка це добра і світла година, коли село їде на Великдень до церкви! (Я. Гоян).
Г Колонний безсонний смерековий зал (Ліна Костенко).
4. Позначити речення, у якому є вставне словосполучення (розділові знаки пропущено).
А Якщо козаки бачили в морі турецьку галеру, їхні чайки миттю шикувалися у формі півмісяця (М. Слабошпицький).
Б Кажуть сніг на полі — хліб у коморі (Народне прислів’я).
В Даруйте на слові мені важко вас зрозуміти (Панас Мирний).
Г Вирішили ми з паном, або виріше пан зі мною, впіймала того клятого сома! (Остап Вишня)
5. Позначити речення, у якому є вставне речення.
А Читачі пам’ятають, як юнаки (серед них був і Олесь Гончар) залишали аудиторії та бібліотеки, шикувалися в студентські батальйони.
Б Батарея їх стояла десь, певно, зовсім близько (Із часопису).
В Звісно, важливо порівнювати себе з іншими людьми (Із часопису).
6. Установити відповідність між розділовими знаками, які слід поставити, і реченнями з однорідними членами.
1 Двокрапка А І радість і смуток і срібний пере
2 Тире

дзвін огортають та й огортають
3 Коми

мене своїм снуванням


Б Неспокій бачив я скрізь у дубовій



і вербовій корі у старих пеньках



у дуплах (О. Довженко)


В Лози висип кручі ліс усе блищить



і сяє на сонці (О. Довженко)


(відповіді:1-а;2-в;3-а;4-в;5-а;    3-а;2-в;1-б;)

Двадцять третє  березня
Карантинна робота

1.Перегляд відео ,яке виствлене у групі «Поздимире мій,колиско моя»
2.Самостійне опрацювання теми: Відокремлені другорядні члени речення,розділові знаки .
3.Відповіді на запитання(письмово):
- які члени речення називаються відокремленими?
- які члени речення можуть відокремлюватися?
-які розділові знаки вживаємо при відокремленнях?
- яка роль відокремлених членів речення у мовленні?


Двадцять п`яте  березня
Карантинна робота
Відокремлені означення

Завдання:
Перейти за посиланням
1.Опрацювати параграф підручника.
2.Записати по 1 прикладу речення на кожне правило
(вибрати із вправ підручника або іншої літератури)



Тридцяте  березня
Карантинна робота
Відокремлені прикладки

Завдання:
1.Опрацювати параграф підручника.
2.Перейти за посиланням- цікаво

Перше квітня
Карантинна робота

УМР(урок мовленнєвого розвитку)
Інтерв`ю в публіцистичному стилі
Слово «інтерв’ю» іноземного походження.
-Як ви розумієте його значення? (Робота зі словником).
-Чи були ви колись учасником інтерв'ю?
Інтерв'ю — призначена для поширення в пресі, по радіо і телебаченні.Це бесіда у формі запитань і відповідей з якою-небудь особою.
Інтерв’ю — жанровий різновид діалогу. Основним принципом побудови інтерв’ю є діалог.
Види інтерв’ю:
■ інформативні (головний предмет розмови — нові факти, інтерес до особистості співрозмовника гранично ослаблений);
■ експертні (цінність — у точності формулювань, думка авторитетної людини найважливіша);
■ проблемні (головний предмет обговорення — думки і їх зіставлення);
■ інтерв’ю-«знайомства», портретні (предметом є особистість співрозмовника).
Д/з.Опрацюйте матеріал підручника та інші джерела.
Напишіть міні - інтерв’ю (можна провести у родинному колі).
Або підготувати розповідь про сучасні технології проведення опитувань





Немає коментарів:

Дописати коментар